Myymälämessut 2014
Osallistumme Myymälä ja Visual Communication
2014 -messuille Helsingin messukeskuksessa 19.3.- 20.3.2014. Vuoden 2012 myymälämessuilla esittelimme infonäyttöratkaisuja, kosketusnäyttöratkaisuja
sekä LED-videoseinäratkaisuja osana Info360 -konseptiamme.
Tervetuloa tutustumaan uuteen tarjontaamme osastolle 3D5!
Tänä vuonna osallistumme myymälämessuille yhteistyössä uuden kumppanimme Stereoscape Oy:n kanssa. Tulemme toteuttamaan esitystekniikkaratkaisujamme Stereoscape Oy:n innovatiivisiin sovelluksiin, ratkaisuihin sekä toteutuksiin. Aloitamme lisäksi yhteisien tuotteiden sekä konseptien tuotteistamisen. Yhteistyösopimuksemme kunniaksi Stereoscape Oy kutsui meidät mukaan messuosastolleen, josta olemme erittäin iloisia.
Stereoscape esittelee Myymälä 2014 -messuilla ainutlaatuisia uutuuksia interaktiiviseen myymälämarkkinointiin. ”Yhdistämme digitaalisia visualisointiteknologioita, fyysistä ja digitaalista sisältöä ja kiinnostavaa vuorovaikutusta kokonaisratkaisuiksi, jotka tuottavat pysäyttäviä, mieleenpainuvia ja tuloksellisia asiakaselämyksiä” -kertoo Stereoscapen Tomi Luostarinen.
DiLED® P4 LED-videoseinä
Toteutamme Steresoscapen messuosastolla trussikehikon, johon ripustetaan kehyksetön DiLED® P4 LED-videoseinäratkaisu ja lähimonitorointiäänentoiston, joilla esitetään Stereoscape Oy:n uutta interaktiivista mobiilisovellusta sekä näyttävää sisältöä. Yllä kuva samaisesta LED-videoseinästä viime vuoden Audiovisual 2013 -messuosastoltamme.
DiTOUCH™ multitouch-käyttöliittymä sekä multitouch-näyttö
Toimitamme messuosastolle multitouch-ominaisuuksilla
varustetun vuorovaikuttavankosketuspöytäratkaisun ja monta yhtäaikaista kosketusta tunnistavan multitouch-kosketusnäyttökäyttöliittymän. Tuottamallamme käyttöliittymällä esittelemme molempien yrityksiemme tuotteita ja palveluita videoilla sekä esitteillä.
Uusi multitouch-sisältö- ja käyttöliittymätuotantopalvelu
Julkaisemme messuilla uuden tehokkaan multitouch-sisällön käyttöliittymätuotantopalvelun, joka on osa DiTOUCH™ -tuoteperhettä javuorovaikutusratkaisujamme.
Multitouch-esitteet, videot, HTML5-esitykset sekä ulkoiset URL-tietokannat
Esitteiden, videoiden, HTML5-esityksien sekä verkkosivujen esittely multitouch-tekniikalla ei ole koskaan aiemmin ollut näin kustannustehokasta ja toimintavarmaa esimerkiksi myymälässä tai kauppakeskuksessa. Tuotamme yrityksesi ja tuotteesi näköistä multitouch-sisältöä aiempaa nopeammin sekä näyttävämmin!
Tule tutustumaan myymälämessuille, ota yhteyttä ja tilaa uusi multitouch-palveluna -esite!
Lisätietoa meistä
Dig-it Digital & Intelligent™
Dig-it Digital & Intelligent™ toteuttaa kaupallisia digitaalisia viestintäratkaisuja fyysisessä ympäristössä, kuten myymälässä ja kauppakeskuksessa. Toimitamme kestävää ja huomiota herättävää esitystekniikkaa, kuten kosketusnäyttöjä,
infonäyttöjä ja suuriavideoseiniä sisä- ja ulkokäyttöön opastamiseen, markkinointiin, mainostamiseen ja viestintään.
Digitaaliset viestintä- ja esitystekniikkaratkaisut
LED-videoseinäratkaisut sisä- ja ulkokäyttöön
www.diled.fi
Stereoscape Oy
Stereoscape toimittaa luovaan sisältöön ja uusiin digitaalisiin ja interaktiivisiin teknologioihin perustuvia markkinointi- ja visualisointiratkaisuja. Hyödynnämme 3D:n ja holografisen projektion korkeaa huomioarvoa ja ylivoimaista visuaalisuutta, yhdistämme ratkaisuihimme vaikuttavaa vuorovaikutusta, AR-sovelluksia ja keräämme asiakasdataa. Tarjoamme tehokkaat työkalut elämyksellisiin ja tuloksellisiin asiakaskohtaamisiin myymäläympäristöissä, näyttelytiloissa, messuilla ja muissa tapahtumissa.
Tervetuloa Myymälä 2014 -messuille
19.3. – 20.3.2014, osastolle 3D5!