Toimialamme tärkein kotimainen tapahtuma Audiovisual 2013 -messut järjestetään
13.11.-15.11.2013 Helsingin messukeskuksessa. Olemme ylpeänä mukana kolmatta kertaa. Löydät meidät osastolta 5B40.
Audiovisual 2009
Kun vielä toimimme Pro Display -toiminimellä osallistuimme ensimmäisen kerran Audiovisual -messuille vuonna 2009, kolmen neliön osastolla. Meillä oli koko messujen pienin osasto mutta saimme jo silloin hyvin huomiota. Vuonna 2009 esittelimme AV-messuilla kosketuskalvoa, erilaisia projisointipintoja, älykalvoa ja pieniä projektoreita.
Audiovisual 2011
Vuonna 2011 lanseerasimme Audiovisual -messuilla Dig-it Digital & Intelligent™ -toiminimen ja esittelimme P10 LED-videoseinän ulkokäyttöön, projisointimosaiikin,diffuusio taustaprojisointiscreenin, LED-valaisimia, vuorovaikuttavan lattiaprojisoinnin sekä kosketusnäyttöratkaisun, johon tuotimme käyttöliittymän sekä yhteystietojen keräysjärjestelmän.
Audiovisual 2013
Tänä vuonna olemme ottaneet messuosastomme teemoiksi näyttävän LED-videotekniikan, monipuolisen kosketusnäyttötekniikan sekä digitaalisen sisällöntuotannon. Tarjoamme näistä aihealueista kattavasti tietoa sekä esittelemme useita uusia tuotteita ja palveluita osastollamme 5B40.
Ilmainen rekisteröinti
Klikkaamalla alla olevaa kuvaa pääset rekisteröitymään tapahtumaan ilmaiseksi.
Uusi LED-tekniikka
Esittelemme kattavan LED-videotekniikkakokonaisuuden ja julkistamme ylpeänä uuden LED-tekniikkatuotemerkin. Esittelemme uudesta kattavasta tuotesarjasta useita erilaisia videoseiniä ja moduuleja.
Kosketusnäyttötekniikka
Esittelemme kosketusnäyttötekniikkaa useilla erilaisilla ja eri kokoisilla dual- sekä multitouch-näytöillä.
Sisällöntuotanto
Olemme olleet mukana vuoden 2013 aikana monessa tekniikkahankkeissa, joihin olemme myös tuottaneet digitaalista sisältöä. Esittelemme messuosastolla multitouch- ja dualtouch-tekniikalla tuotettuja käyttöliittymiä, joiden sisältöä ylläpidetään ja päivitetään etähallintaohjelmistoilla.
Digitaalinen viestintä fyysisessä tilassa
Kun olemme toimittaneet digitaalisia ratkaisuja asiakkaillemme, olemme huomanneet, että sisällöntuotannon lisäksi myös kanavakohtaisen viestintästrategian ymmärtäminen on yhä tärkeämmässä asemassa. Olemme toimintamme alusta saakka toimineet kokonaisvaltaisien ratkaisujen toimittajana, vaikka painopisteemme on ollut teknisissä toimituksissa. Vuosien varrella olemme entistä enemmän panostaneet myös digitaaliseen sisältöön sekä ratkaisujen kaupallisen strategian ymmärtämiseen.
One stop partner
Paraskaan tekniikka ei tee autuaaksi ja sisältö, jota ei ole kohdennettu oikein voi menettää merkityksensä. Pahimmillaan kokonainen digihanke voi jäädä ilman mitattavaa hyötyä, jolloin potentiaalisesti tuottavasta investoinnista tuleekin kuluerä. Siksi olemme kehittäneet toimintaamme ja ymmärrystämme digitaalisesta viestinnästä fyysisessä ympäristössä omana ekosysteeminä. Mielestämme on tärkeintä päättää konkreettinen tavoite, ymmärtää kokonaisuus ja sitten hioa yksityiskohtia. Kerromme mielellämme lisää näkemyksistämme messuilla. Keskustellaan yhdessä kuinka voimme digitaalisilla ratkaisuilla tuottaa myös teille lisämyyntiä, näkyvyyttä, viihtyvyyttä ja vuorovaikutusta tai tehostaa opastamista.
Tervetuloa Audiovisual 2013 -messuille
Tervetuloa messuille ja kun voimme olla avuksi ottakaa yhteyttä!
Messuterveisin koko tiimin puolesta!
Marko Ertunc