top of page
Etsi
  • Marko Ertunc

Mymälämessut 2014


Myymälämessut 2014

Osallistumme Myymälä ja Visual Communication

2014 -messuille Helsingin messukeskuksessa 19.3.- 20.3.2014. Vuoden 2012 myymälämessuilla esittelimme infonäyttöratkaisuja, kosketusnäyttöratkaisuja

sekä LED-videoseinäratkaisuja osana Info360 -konseptiamme.

Tervetuloa tutustumaan uuteen tarjontaamme osastolle 3D5!

Tänä vuonna osallistumme myymälämessuille yhteistyössä uuden kumppanimme Stereoscape Oy:n kanssa. Tulemme toteuttamaan esitystekniikkaratkaisujamme Stereoscape Oy:n innovatiivisiin sovelluksiin, ratkaisuihin sekä toteutuksiin. Aloitamme lisäksi yhteisien tuotteiden sekä konseptien tuotteistamisen. Yhteistyösopimuksemme kunniaksi Stereoscape Oy kutsui meidät mukaan messuosastolleen, josta olemme erittäin iloisia.

Stereoscape esittelee Myymälä 2014 -messuilla ainutlaatuisia uutuuksia interaktiiviseen myymälämarkkinointiin. ”Yhdistämme digitaalisia visualisointiteknologioita, fyysistä ja digitaalista sisältöä ja kiinnostavaa vuorovaikutusta kokonaisratkaisuiksi, jotka tuottavat pysäyttäviä, mieleenpainuvia ja tuloksellisia asiakaselämyksiä” -kertoo Stereoscapen Tomi Luostarinen.

DiLED® P4 LED-videoseinä

Toteutamme Steresoscapen messuosastolla trussikehikon, johon ripustetaan kehyksetön DiLED® P4 LED-videoseinäratkaisu ja lähimonitorointiäänentoiston, joilla esitetään Stereoscape Oy:n uutta interaktiivista mobiilisovellusta sekä näyttävää sisältöä. Yllä kuva samaisesta LED-videoseinästä viime vuoden Audiovisual 2013 -messuosastoltamme.

DiTOUCH™ multitouch-käyttöliittymä sekä multitouch-näyttö

Toimitamme messuosastolle multitouch-ominaisuuksilla

varustetun vuorovaikuttavankosketuspöytäratkaisun ja monta yhtäaikaista kosketusta tunnistavan multitouch-kosketusnäyttökäyttöliittymän. Tuottamallamme käyttöliittymällä esittelemme molempien yrityksiemme tuotteita ja palveluita videoilla sekä esitteillä.

Uusi multitouch-sisältö- ja käyttöliittymätuotantopalvelu

Julkaisemme messuilla uuden tehokkaan multitouch-sisällön käyttöliittymätuotantopalvelun, joka on osa DiTOUCH™ -tuoteperhettä javuorovaikutusratkaisujamme.

Multitouch-esitteet, videot, HTML5-esitykset sekä ulkoiset URL-tietokannat

Esitteiden, videoiden, HTML5-esityksien sekä verkkosivujen esittely multitouch-tekniikalla ei ole koskaan aiemmin ollut näin kustannustehokasta ja toimintavarmaa esimerkiksi myymälässä tai kauppakeskuksessa. Tuotamme yrityksesi ja tuotteesi näköistä multitouch-sisältöä aiempaa nopeammin sekä näyttävämmin!

Tule tutustumaan myymälämessuille, ota yhteyttä ja tilaa uusi multitouch-palveluna -esite!

Lisätietoa meistä

Dig-it Digital & Intelligent™

Dig-it Digital & Intelligent™ toteuttaa kaupallisia digitaalisia viestintäratkaisuja fyysisessä ympäristössä, kuten myymälässä ja kauppakeskuksessa. Toimitamme kestävää ja huomiota herättävää esitystekniikkaa, kuten kosketusnäyttöjä,

infonäyttöjä ja suuriavideoseiniä sisä- ja ulkokäyttöön opastamiseen, markkinointiin, mainostamiseen ja viestintään.

Digitaaliset viestintä- ja esitystekniikkaratkaisut

LED-videoseinäratkaisut sisä- ja ulkokäyttöön

www.diled.fi

Stereoscape Oy

Stereoscape toimittaa luovaan sisältöön ja uusiin digitaalisiin ja interaktiivisiin teknologioihin perustuvia markkinointi- ja visualisointiratkaisuja. Hyödynnämme 3D:n ja holografisen projektion korkeaa huomioarvoa ja ylivoimaista visuaalisuutta, yhdistämme ratkaisuihimme vaikuttavaa vuorovaikutusta, AR-sovelluksia ja keräämme asiakasdataa. Tarjoamme tehokkaat työkalut elämyksellisiin ja tuloksellisiin asiakaskohtaamisiin myymäläympäristöissä, näyttelytiloissa, messuilla ja muissa tapahtumissa.

Tervetuloa Myymälä 2014 -messuille

19.3. – 20.3.2014, osastolle 3D5!


15 katselukertaa0 kommenttia

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki
bottom of page