top of page
Etsi
Marko Ertunc

Suuri digitaalinen led-screen julkisivu


Dig-it Digital & Intelligent™ toteutti maaliskuussa 2017 kauppakeskus AINOAN digitaalisen led-screen julkisivun. Led-screenin koko on yhteensä 129m2 ja se koostuu kahdesta noin 65m2 kokoisesta DiLED® ulkonäytöstä. Toinen ulkonäytöistä on 42.4m leveä ja 1.5m korkea ja toinen on 10.4m leveä ja 6.3m korkea. Molemmat ulkonäytöt toteutettiin SMD LED-screen -tekniikalla.

Kauppakeskus AINOA

Kauppakeskus AINOA on täysin uudenlainen kokonaisuus, joka on ainutlaatuinen yhdistelmä perinteisen kaupunkikeskustan ja nykyaikaisen kauppakeskuksen parhaita ominaisuuksia. AINOA edustaa modernia arkkitehtuuria ja sen juuret ovat ympäröivässä Tapiolassa, joka on kulttuurihistoriallisesti yksi vanhimmista ja tunnetuimmista puutarhakaupunginosista Suomessa.

AINOAn 1. vaihe avattiin lokakuussa 2013. 2. vaihe avautui maalikuussa 2017 ja 3. vaihe valmistuu loppuvuodesta 2019.

Ulkonäyttö ja digitaalinen sisällönhallinta korvaa perinteiset valomainokset

42.4m leveä ja 1.5m korkea LED-screen ulkonäyttö tulee korvaamaan perinteiset valomainokset itäjulkisivussa ja kauppakeskuksessa toimivien yrityksien logot esitetään digitaalisena.

Digitaalisen sisällön tuottaminen ja päivittäminen on huomattavan nopeaa ja kustannustehokasta verrattuna esimerkiksi perinteisiin valomainoksiin. Digitaalisen tekniikan edut ovat erityisen vahvat kun sisältöä pitää pystyä vaihtamaan useita kertoja kuukaudessa. Liikkeiden logojen lisäksi bannerimaisella videopinnalla esitetään myös kauppakeskus AINOAn brändimainontaa sekä muuta viestintää.

Digitaalista ulkomainontaa, reaaliaikaista sosiaalista mediaa ja ulkoilmaelokuvateatteri

Toisessa suuressa 10.4m x 6.3m kokoisessa ulkonäytössä esitetään kaupallisia mainoksia. Ulkonäyttöä tullaan hyödyntämään erilaisissa ulkotapahtumissa joita järjestetään Kauppakeskus AINOAn eteen valmistuvalla tori-alueella. Suurempi ulkonäyttö on kuin valtava televisio tai elokuvateatterin screeni ja sillä voi esimerkiksi toteuttaa Suomen suurimman jääkiekkokisojen kisa-studion. Dig-it toimittaa ulkonäytön yhteyteen ulkoäänentoistojärjestelmän jolla pystytään toistamaan puhetta ja taustamusiikkia kauppakeskuksen eteen.

Puhuttelevaa, ajankohtaista ja huomiota herättävää digital signage sisällöntuotantoa

Dig-it:in uusi palvelukonsepti DiPOINT® tuottaa AINOAlle huomiota herättävää digital signage sisältöä eri vuoden aikoja ja sesonkeja varten säännöllisesti. Sisältöä tuotetaan luettavaksi kauppakeskuksen edessä pihalle tai kauemmas liikenneympyrään sekä autotielle saakka isoilla teksteillä. Sisällöt suunnitellaan, tuotetaan ja ajastetaan etukäteen kauppakeskuksen markkinoinnin vuosikelloa seuraten.

Digital signage julkaisujärjestelmä

Sisällön ajastamisen lisäksi dynaaminen digital signage julkaisujärjestelmämme mahdollistaa erilaisia integraatioita esimerkiksi yrityksen sosiaalisen median esittämiseen julkisivussa, kuten Instagram -tiliä. Näin julkisivussa voidaan esittää reaaliaikaista ja monikanavaista sisältöä myös automatisoidusti.

Täysin etähallittavia videoseiniä ja ulkonäyttöjä

Molemmat DiLED-videoseinät ovat täysin etähallittavia. Niiden toimintaa ajastetaan ja kirkkauden hallinta on automatisoitu niin, että sisältö näkyy selvästi kirkkaana päivänä eikä häikäise hämärällä tai pimeällä. Mainossisällöt voidaan ajastaa tarvittaessa sekunnin tarkkuudella.

Erilaisia sesonkisisältöjä tullaan ohjelmoimaan pitkälti etukäteen kauppakeskuksen markkinoinnin vuosikellon sekä liikkeiden markkinointisuunnitelmien perusteella ja tarvittaessa taktista sisältöä voidaan päivittää nopealla aikataululla.

Luotettava ja kokenut kumppani vaativien digitaalisien ratkaisujen toteuttamiseen

Yhdessä kaksi uutta LED-screen ulkonäyttöä muodostavat 129m2 kokoisen digitaalisen julksivuratkaisun, joka on Suomen suurin kauppakeskuksen julkisivuun asennettu LED-näyttöratkaisu. Yrityksemme vastaa AINOAn LED-screen ulkonäyttöjen operoinnista, ylläpidosta, sisällön tuottamisesta ja päivittämisestä.

Dig-it Digital & Intelligent™ on suomalainen digitaalisia viestintäratkaisuja fyysiseen ympäristöön toteuttava perheyritys. Dig-it Digital & Intelligent™ -aputoiminimi kuuluu Läpimurto Oy:n digitaalisen viestinnän tuotteiden ja palveluiden liiketoimintaan johon kuuluu myös DiLED® -ulkonäyttötuotteita kehittävä tuotemerkki ja DiPOINT® -ulkonäyttöjen sisällöntuotantoa, ulkomainospaikkoja sekä massamedioita kehittävä palvelukonsepti.

”Kauppakeskus AINOAn kanssa laadittu yhteistyösopimus ja toimitus on merkittävä yrityksellemme sekä koko digitaalisien ratkaisujen markkinalle. Olemme erittäin iloisia, että pääsemme digitalisoimaan Kauppakeskus AINOAn kaltaista merkittävää kehityskohdetta”, -kertoo toimitusjohtaja Marko Ertunc.

Asiantuntija palveluksessanne

Kun haluatte esittää kysymyksiä liittyen ratkaisuun, digital signage sisältöön tai ulkomainontaan, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Olemme palveluksessanne.


331 katselukertaa0 kommenttia

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki
bottom of page